ႏႈတ္ခြန္းဆက္စကား

ႏႈတ္ခြန္းဆက္စကား

Tuesday, April 22, 2014

ေမွ်ာ္လင့္ျခင္းဖေယာင္းတိုင္




အခန္းထဲမွာ ဖေယာင္းတိုင္ေလး ေလးတိုင္ေတာက္ေလာင္ေနပါတယ္။ ပတ္ဝန္းက်င္က အလြန္တိုးေဖ်ာ့တဲ့အတြက္ သူတို႔စကားေျပာသံကို ၾကားေနရပါတယ္။

ပထမဖေယာင္းတိုင္ကေျပာပါတယ္။ “ကြ်န္ေတာ္က ျငိမ္းခ်မ္းေရးပါ။ ဒါေပမဲ့ ဘယ္သူကမွ ကြ်န္ေတာ့္ကို လင္းေနေအာင္ မထားႏိုင္ဘူး။ ကြ်န္ေတာ္မီးျငိမ္းသြားရလိမ့္မယ္လို႔ ယုံၾကည္တယ္။”
သူ႔ရဲ႕မီးေတာက္ေလး အလ်င္အျမန္ေလ်ာ့နည္းလာျပီး လုံးဝျငိမ္းသြားတယ္။

ဒုတိယဖေယာင္းတိုင္က ေျပာတယ္။ “ကြ်န္ေတာ္က ယုံၾကည္မႈပါ။ ကြ်န္ေတာ္က မရွိမျဖစ္မဟုတ္ေတာ့ဘူး။ ဒါေၾကာင့္ကြ်န္ေတာ္ဆက္ျပီးလင္းေနလို႔ ဘာမွအဓိပၸာယ္မရွိေတာ့ပါဘူး။”
သူစကားေျပာလုိ႔ျပီးတဲ့အခါ ေလေျပေလညွင္းေလးက ညင္ညင္သာသာတိုက္လာျပီး သူ႔ကို ျငိမ္းလိုက္ပါတယ္။

တတိယဖေယာင္းတိုင္က သူ႔ရဲ႕အလွည့္မွာ ဝမ္းနည္းစြာနဲ႔ေျပာတယ္။ “ကြ်န္ေတာ္က ခ်စ္ေမတၱာပါ။ ကြ်န္ေတာ့္မွာ ဆက္ျပီးလင္းေနဖို႔ အားအင္မရွိေတာ့ပါဘူး။ လူေတြက ကြ်န္ေတာ့္ကိုေဘးဖယ္ထားျပီး ကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕အေရးပါမႈကို နားမလည္ဘူး။ သူတို႔က သူတို႔နဲ႔အနီးဆုံးမွာရွိတဲ့သူေတြကို ခ်စ္ဖို႔ေတာင္ေမ့ေနပါတယ္။” ေစာင့္ဆိုင္းရင္း မၾကာခင္မွာ သူျငိမ္းသြားပါတယ္။

ရုတ္တရက္ ကေလးတစ္ေယာက္က အခန္းထဲဝင္လာျပီး ဖေယာင္းတိုင္သုံးတိုင္ ေတာက္ေလာင္ျခင္းမရွိတာကို ေတြ႔သြားပါတယ္။ “မင္းတို႔ အဆုံးထိမီးလင္းေနသင့္တာ။ ဘာလို႔မေလာင္ေတာ့တာလဲ”
ဒီလိုေျပာရင္း ကေလးက စတင္ျပီးငိုေၾကြးပါတယ္။

အဲဒီေနာက္ စတုတၳဖေယာင္းတို္င္ေလးက ေျပာတယ္။ “မစိုးရိမ္ပါနဲ႔။ ကြ်န္ေတာ္ေတာက္ေလာင္ေနေသးတဲ့ အခ်ိန္မွာ ကြ်န္ေတာ္တို႔ တျခားဖေယာင္းတိုင္ေတြကို မီးျပန္ညွိေပးႏိုင္ပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္က ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ပါ။”

ေတာက္ပတဲ့မ်က္ဝန္းေလးေတြနဲ႔ ကေလးက ေမွ်ာ္လင့္ျခင္းဖေယာင္းတိုင္ေလးကို ယူျပီးတျခားဖေယာင္းတိုင္ေတြကို မီးညွိေပးပါေတာ့တယ္။

ေမွ်ာ္လင့္ျခင္းမီးေတာက္ဟာ ကြ်န္ေတာ္တို႔ရဲ႕ဘဝက ဘယ္ေတာ့မွ မထြက္သြားသင့္ပါဘူး။ ျပီးေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔တစ္ေယာက္စီဟာလည္း ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္၊ ယုံၾကည္မႈ၊ ျငိမ္းခ်မ္းမႈေတြနဲ႔ ခ်စ္ေမတၱာေတြကို ထိန္းထားနိုင္ပါတယ္။

စည္သူထက္ (မအူပင္တကၠသိုလ္)
Ref: Author Unknown ၏ “Four Burning Candles"

No comments:

Post a Comment

အျပဳသေဘာေဆာင္ေသာမွတ္ခ်က္မ်ားကိုၾကိဳဆိုပါတယ္ခင္ဗ်ာ